Odpověď Wizzairu - stále nedořešeno

13.10.2017

Odpověď přišla dříve než jsme čekaly, už asi po dvou nebo třech pracovních dnech. Oznámili nám, ze berou v potaz potvrzení letu z Eindhovenu a že úhrada jakýchkoliv dalších nákladů je mimo jejich odpovědnost.

Měly jsme v průběhu těch několika dni nastudováno Nařízení ES 261/2004, které řeší pravé kompenzace při zpožděných nebo zrušených letech. Myslíme, že bychom měly na úhradu nákladů nárok, jelikož společnost je povinná při zrušení letu poskytnout "přesměrování" za srovnatelných dopravních podmínek. Pro jistotu jsme se ještě s dotazem obrátily na Evropské spotřebitelské centrum, které se zabývá pomocí spotřebitelům pravé v podobných situacích. Velmi milá paní si nechala poslat veškeré podklady, s tím, že vše nastudují a dají vědět. O pár dní později přišel e-mail. Paní z centra psala, že bychom nárok na úhradu nákladů na cestu do Eindhovenu mít měly, ale ze si myslí, ze by mohl být problém s tím, že jsme již potvrdily nabízený let. A že si myslí, že proto ani nebude možné nás let přesměrovat do Lisabonu. Dodala, že si máme každopádně uschovat veškeré podklady a pokud by nám Wizzair nevyšel vstříc, můžeme se na ne znova obrátit a oni nám mohou u dořešení celého "případu" asistovat. Alespoň nějaká pozitivní zpráva.

Předevčírem jsme tedy na Wizzair znova napsaly, že nesouhlasíme s tím, co nám odpověděli, odkazaly jsme se na konkrétní paragraf Nařízení a znova požádaly o přesměrování letu na Lisabon, případně úhradu nákladů na cestu nebo návrh jiného řešení. Tak uvidíme zase za pár dní. Do odletu zbývá něco málo přes měsíc.

© 2017 Náš cestovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky