1. den, Ostrava-Kilkenny

22.06.2010

Budíček doma ve 3:00, rychlé dobalení a odchod na tramvaj, pendolinem ve 4:27 do Prahy. Je to zvláštní pocit, a pro nás poprvé, kdy jedeme do neznámá, kde nás nikdo a nic připraveného nečeká, a my jdeme uprostřed noci na tramvaj :-) Na letišti jsme velmi brzy a po chvilce hledání našeho letu usedáme do terminálu č. 2 a čekáme 4 hodiny na ohlášení CHECK-INu. Ten je nakonec v terminálu č. 1 :-) S vozíkem "přebíháme" na druhou stranu letiště, kde se úspěšně odbavíme. Chvíli čekáme u gate B10 a už přijíždí bus a odváží nás k letadlu. Po pár minutách již necháváme Prahu pod námi a RYANAIRem odlétáme směr Dublin. Přistání dle časového plánu, celkem hladký odchod z lětiště směr půjčovna HERTZ. Jejich autobusem jedeme kousek za letiště, kde se samotná půjčovna nachází. Na místě nás čeká milé překvapení - místo objednaného FORD Ka dostáváme ve stejné ceně černý Peugeot 207! J Po chvíli rozhodování se přikloníme k variantě připlatit si pár stovek navíc, ale mít plnou pojistku - přece jen... jízdu vlevo není u nás kde natrénovat :-) Po vyřízení formalit se vydáváme s roztřesenými koleny a rukami na volantu vpravo, v "protisměru", směrem k naši první zastávce a noclehu v KILKENNY.

I když máme navigaci, tak zcela neplánovaně navštívíme a projedeme velkou část část Dublinu, ze kterého jsme měly původně z letiště ihned vyjet...Až tak nám to nevadí, nasáváme atmosféru a obdivujeme místní architekturu - nevěřila bych, že toto příjemné první setkání pro mě bude při druhé návštěvě spíše rozčarováním...

Nakonec se nám samozřejmě podaří nalézt správnou cestu a po 2 hodinách jízdy přijíždíme k BENNETTSBRIDGE. Most přes řeku je úžasný a rozhodneme se hned ráno přijít udělát pár fotek - to jsme ještě netušily, že podobných zákoutí je Irsko plné :-)

Konečně v 19:30 dorazíme do NOREVALLEY CAMP. Kemp, který jsme si vybraly pro první nocleh je velmi hezké místo a kromě návštěvníků zde pobývá taky hromada zvířat - např. kozy, ovečky, králíci, jeleni, osli, slepice... Vše je volně přístupno návštěvníkům kempu, proto postavíme stan, navečeříme se a před ulehnutím jdeme na malou procházku po kempu. Ve 22:19 jdeme vyčerpané, ale naprosto spokojené spát. JSME TADY! :-) BTW: Venku je ještě světlo...