5. den, Lago di Ledro

09.07.2017

Ráno na snídani se větší část naši skupiny rozhodla, že jsou unavení a na kole dnes nevyjedou. Ještě bych se vrátila ke snídaním, o kterých jsme zatím nic nenapsala. Snídaně byla bufetová s nabídkou salámů, vajíček, párků, džemů, jogurtů, musli a sladkého pečiva a k tomu nějaké čerstvé ovoce.

Zpět k vyjížďce. Dnes jsme vyrazili jen já, David, Pavel a Haviř. Ještě do Rivy jel s námi i Džiri, ale ten se od nás odpojil za posledním tunelem. Tam hned začala jedna z nejhezčích stezek z celé Gardy. Samozřejmě jsme museli do kopce, ale cesta vede nad jezerem ve skalách a výhledy jsou ohromující! Po cestě je pár bývalých tunelů postavených za první světové války. První část trasy vede po šotolině a kamenech, na konci je malá kavárnička, kde jsem si dala kafe a chlapi pivo. Další etapa byla už po asfaltu a samozřejmě do kopce. Vedla přes malebnou vesničku PRE, za kterou bylo v lesích brutální stoupání. To jsme už byli skoro u jezera, kde na nás čekala Lambri s Reňcou, Petrem a Zdeňkou, kteří přijeli autem. Autem přijeli vlastně i ostatní a tak jsme se zase všichni potkali. Odpočinuli jsme si u pivka a mezitím dorazil i Džiri. Společně jsme vyjeli na kolech zpět, ale měli jsme v plánu navštívit ještě vyhlídku u sochy Madonny, což bylo krátké stoupání a to už Jirka nechtěl absolvovat.

Celá cesta je opravdu moc hezká a dojezd zpátky jsem si užila ze všeho nejvíc. Měla jsem pocit, ze jedu freeride😀.

Znovu jsme se zastavili v kavárně, já kafe a chlapi klasicky pivo. Zpátky jsme to zajetí přes tunely dost rychle a na hotelu jsme si pak s Renčou a Lambri daly lahvinku Fragoli a ještě před večeří. Po večeři pak lahvinku Frizante a my tři plus Marťa s dětmi jsme se šli rozloučit s městečkem a dát si zmrzku. Na jednom náměstíčku byl živý koncert orchestru, který hrál mj. filmové písně. Zmrzku jsme vybíraly dlouho až nakonec jsme si daly kopeček v jednom malém krámku, který už skoro zavíral. Poseděly jsme u vody, měsíc byl zrovna v úplňku a krásně svítil. Na hotelu jsme si daly ještě poslední skleničku a zitra už odjíždíme. My s Lambri do Slovinska, ostatní domů.