14. den, Camac Camp-Dublin-Camac Camp

05.07.2010

Dnes ráno nastala smutná chvíle, protože přišel čas se rozloučit s naším doprovodným vozidlem po této zemi PEUGEOT 206. Půjčovna sídlí u letiště a tak jsme cestou zastavily a pozorovaly vzlétání a přistávání letadel. Šlo to rychle. Každých 5min (i míň) nějaké letadlo vzlétlo a přistálo. Pak už jsme jely přímo do půjčovny Hertz, kterou jsme si vybraly ještě v Česku. Předání proběhlo rychle a bez problémů, neměly jsme ani čas se s "naším" autem rozloučit a poděkovat mu za bez problémů najetých 1951km. Autobus Hertzu nás zavezl k letišti, kde jsme si koupily 3denní jízdenku na hromadnou dopravu po Dublinu. Před letištěm jsme nastoupily do vysněného double deckeru, který nás zavezl do centra. Tam jsme se procházkou dostaly na ul. Werburg Street, kde se nachází nejvyhlášenější a nejstarší fish´n ´chips v Dublinu a kde si pro tradiční jídlo přišly takové hvězdy jako Sandra Bullock, U2, Sinead, Tom Cruise... LEO BURDOCK´S! Delikatesní porce (ohromná) hranolek a smažené ryby nás zasytila na celé odpoledne. Tentokrát se mi vyplatilo počkat a nekupovat hned v prvním hladovém oknu..

Po poobědvání v parku jsme šly pomalu směr centrum, ale když se rozpršelo naskočily jsme do busu. V centru Dublinu jsme strávily ještě pár chvil a pak autobusem č.10 směr Phoenix Park. Rozlehlý park, v kterém se nachází i ZOO (tam jdeme zítra) jsme prošly asi ne úplně celý, ale byl to příjemný park s málo lidma. Posléze jsme se vydaly na bus č.69, který jede k našemu kempu. Měly jsme spoustu času tak jsme ušly několik zastávek pěšky a došly vlastně opět zpátky do centra, odkud vyjížděl. Tentokrát jsme to vzaly po nábřeží kolem řeky Lefrey. Už jsme tudy projížděly v den našeho příletu, kdy jsme hledaly "cestu z města". Na zastávce jsme ještě chvíli čekaly a cesta do kempu nám zabrala 40min. Po příjezdu jsme si udělaly kávu, večeři (tuňáka), osprchovaly se a užívaly si poslední dny. Při příchodu do kempu se kolem našeho stanu hromadlilo asi 30 malých králičků :-). Seděli v trávě a žvýkali listí a pak, když jsme ve stanu večeřely (seděly ve "dveřích"), přicupkali znovu a večeřeli s náma. Tak, tolik o dnešních zvířátkách :-).

Porpvé máme ve stanu nastěhované všechny věci, ale zjišťujeme, že i tak je prostoru stále dost. To mě těší, jsem velmi spokojená s naším stanem.

Celkový počet ujetých km po Irsku byl 1951km.

Ve 21.15 přijel do kempu autobus s českými turisty (Kudrna)..jsem Kelišová :-).